Eindelijk we vertrekken.. - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Kim W - WaarBenJij.nu Eindelijk we vertrekken.. - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Kim W - WaarBenJij.nu

Eindelijk we vertrekken..

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 September 2015 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Na maanden van voorbereiden is het eindelijk zover, ik ga een maandje backpacken in Thailand. Mijn travelbudy is Martijn, de zoon van mijn collega. Aangezien mijn vlucht pas om 22:00 u is konden mijn ouders smiddags nog langskomen. Rond 10 over 4 liepen we naar het station, waar Martijn ook klaar stond met z'n ouders. Aangezien we te vroeg waren konden we een trein eerder nemen, waardoor ik in een minuutje afscheid moest nemen van mam en pap. Dit was een erg domme beslissing want eenmaal in de trein kwam ik erachter dat mam mijn handbagage nog vast had. Als een gek sprintte ik naar de deur. Je raad het al, deze gingen helaas niet meer open. Ik zag nog net pap voor de deur langs springen met mijn tasje in de hand. Stress wat nu? Gelukkig had Martijns vader een helder moment en sprintte naar de eerst volgende trein richting Arnhem, waar ik uiteindelijk dankbaar mijn tas in ontvangst nam. Gelukkig konden we er allen wel hard om lachen. We vervolgden onze reis verder naar Schiphol, in utrecht hebben we nog even een 20 min stil gestaan omdat de machinist spoorloos was. Al met al kwamen we ruim optijd aan. Over enkele minuten kunnen we boarden. We vliegen naar Bangkok met een tussen stop op Abu Dhabi, Vliegmaatschappij Etihad. Ik heb er ontzettend veel zin in. Liefs
Kim

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 11896

Voorgaande reizen:

05 September 2015 - 03 Oktober 2015

Vakantie Thailand

13 Augustus 2013 - 22 Januari 2014

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: