Week 13 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Kim W - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Kim W - WaarBenJij.nu

Week 13

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 November 2013 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Ik heb even uitgerekend in welke week ik zit, en dit was al week 13. Ik was inmiddels weer bij gekomen van het weekendje Nelson, dit was ook wel nodig want ik had een paar feestjes in de planning. Donderdag 21 november was Peters verjaardag. Romina Maaike en ik hadden al wat cadeautjes voor hem gehaald. Smiddags tijdens lunch pauze zijn we naar een bakkerij gegaan en hebben we hem de cadeautjes gegeven : chocola, een tshirt en een blousje, onder het genot van een heerlijk taartje. Na werk tijd zijn we samen met Lewis en Ruth met Peter en Romina mee gegaan naar hun huis. We hebben samen gedineerd. De huisgenoten van peter ware ook thuis, Andrew en Yi-Ming, dit is een 50 jarig koppel. Zeer vriendelijk en gastvrij. We hebben er een paar gedronken op Peters verjaardag en Lewis en Peter hebben nog wat gezongen en gitaar gespeeld.

Maaikes verjaardag was zondag 24 november, daarom hebben we zaterdag natuurlijk een feestje gegeven. We hadden onze garage omgetoverd tot een feesttent. Het was een super geslaagd feestje met ongeveer18 mensen op bezoek. Zondag zijn we samen met Lewis, Mena en Ruth richting de bergen gereden. Hier gingen we op een Jetboat varen, dit is een soort speedboot. De boot ging echt super snel en vlak langs de rotsen dus het gaf een behoorlijke kik. Het weer was ook super geweldig, wel 28 graden dus het water zag er helder blauw uit.
Smiddags lekker in de zon gelegen en ik het zelf gemaakte zwembadje van mijn huisgenoot. Het is best raar om in november in je bikini buiten te liggen, ik heb ook helemaal niet het idee dat we dicht bij Kerst zitten.

Donderdag 28 november zijn we met een heel stel mensen de kroeg in geweest. Het is echt bizar hoeveel mensen wij hier al hebben leren kennen in deze korte tijd. Het zijn ook echt allemaal super geweldige mensen en ze komen ook overal uit de wereld vandaan.

Ik ga nu even twee berichtjes kort achter elkaar plaatsen, maar het was iets te veel om in een te doen.

Tot in het volgende berichtje,

Liefs Kim
Kim

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 11918

Voorgaande reizen:

05 September 2015 - 03 Oktober 2015

Vakantie Thailand

13 Augustus 2013 - 22 Januari 2014

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: